Elena Cosau

Elena Cosau

miercuri, 14 iulie 2010

MADALINA MANOLE



“sunt si eu tot asa cum sunteti VOI
si ma simt de parc-as fi o mica stea
trec mereu printre secete si ploi
dar mi-e bine cand va stiu in fata mea!
FARA VOI n-as putea nici sa mai CANT
nici sa-mi fie mai usor urcusul greu
mai apoi n-ar fi drept sa stiu ca sunt
daca VOI in gandul meu n-ati fi MEREU”

Asta am citit ca declara artista... Toata ziua am urmarit-o in diverse reluari la tv. Am urmarit diversi oameni care o cunosteau mai bine sau mai putin bine, diverse opinii.
Am tras si eu o concluzie...
Si vorba unui prieten, tragi concluzii atunci cand esti la sfarsitul a ceva... Suntem aici la sfarsitul existentei sale fizice... insa din sufletul meu nu o voi scoate niciodata.
De dimineata am ascultat toate melodiile ei si mi-am dat seama ca stiu toate versurile, ma uit la fotografii cu ea si vad o femeie deosebita, frumoasa, atragatoare. Un corp superb, un par deosebit, o fata atragatoare chiar si in blugi, cu zambetul mereu pe buze.
O ascult declarand diverse, in diverse emisiuni, si imi dau seama inca odata cat e de sensibila, cat de "reala", de sincera.
Da, e sincera tocmai ce am auzit-o spunand ca din bun simt si din educatia pe care a primit-o prefera sa pastreze pentru ea lucrurile mai putin frumoase. E rac e adevarat si racii sunt introvertiti.
Toti declara ca nu isi explica de ce si-a lasat copilul singur, din moment ce si l-a dorit asa mult, ca familia e ravasita, de durerea parintilor, a sotului, durerea care ramane in urma... dar cine vorbeste de durerea Madalinei?? De ceea ce a macinat-o poate de foarte mult timp, de ceea ce incerca sa faca si vedea ca nu are cum in lumea in care traim. Vorba Lianei Stanciu era albumul gata, avea o casa, un copil, un sot, o familie fericita, dar... "batea la toate usile ca un incepator".
Desigur nu e o solutie sa te sinucizi. Multi spun ca e vorba de lasitate. Nu vreau sa judec asta, nu vreau sa vorbesc despre asta.

"A iubi inseamna a suferi, si multi nu vor sa sufere asa ca se feresc sa iubeasca". O femeie care declara asta nu poate decat sa traiasca pentru ceilalti si sa vrea si mai mult din toate punctele de vedere, in orice clipa. O perfectionista. Poate ca daca se pretuia putin mai mult, in sensul pe care noi romanii il numim egoism, (gresit, dupa parerea mea, dar asta e o alta discutie) poate astazi i-am fi putut spune La Multi Ani Madalina!!
Si acum la 43 de ani arata la fel de bine si in plus i se citea pe chip fericirea ca a devenit si mama.
Te voi iubi mereu Madalina si regret sincer ca nu te-am vazut niciodata in realitate.
Poate iti e mai bine asa... Sa te odihnesti in pace!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu