Elena Cosau

Elena Cosau

marți, 10 august 2010

si un machiaj light arata foarte bine

Iata cele doua variante de machiaj pe care le propun pentru a demonstra ca se poate machiaj de zi si fara creion negru, tus, sau foarte multa mascara.
In prima varianta pentru ca avem de a face cu un ten uscat folosim ca baza de machiaj o crema foarte hidratanta. Asta dupa ce in prealabil am curatat fata. Aplicam un fond de ten la fel de hidrantat si astfel pastram tenul hidratat toata ziua, pana seara cand il demachiem.
Pentru ca a fost nevoie s-a folosit anticearcan in jurul ochilor care neaparat da luminozotate fetei. Iar la sfarsit s-a aplicat pudra pulbere, foarte fina, pentru a da tenului aspectul mat (fata care luceste, nu e tocmai recomandata ;) )
S-au conturat sparncenele cu un fard maro deschis si pometii s-au conturat cu o nuanta foarte light de roze.
Pentru ca este vorba de o tinuta "all black " pata de culoare este reprezentata de rujul rosu de pe buze. Daca nu sunteti adepta rujului rosu il puteti inlocui si cu un ruj sau un un gloss in nuante roze sau peach.





In a doua varianta avem de a face cu un ten normal spre mixt. Dupa ce am curatat tenul am aplicat o crema hidratanta lejera de zi. Apoi am aplicat un fond de ten fluid si peste o pudra translucida. La ochi am folosit doua nuante de fard. Bej deschis, foarte apropiat de nuanta pielii in coltul intern al ochiului iar in coltul extern o nuanta Peach Passion Rose; cu care am conturat si dedesubtul ochiului in coltul extern. Pentru ca sprancenele sunt suficient de negre, am folosit doar mascara negru pentru gene.
Pe pometi s-a folosit o nunta de maro spre piersica, iar gloss-ul o nuanta Rose.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu